Неділя, 19.05.2024, 08:21Вітаю Вас Гість | RSS
Школярик+
Персональний сайт вчителя початкових класів
Первомайської загальноосвітньої
школи І - ІІІ ступенів № 1
Паршикової
Олени Миколаївни
Меню сайту
Категорії розділу
Мiй досвiд [2]
Методична скарбничка [10]
Керiвнику МО [15]
Сторiнка для батькiв [16]
Сторінка для учнів "Плекаємо творчих дітей" [33]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Лютий » 4 » Характеристика рівнів навчальних досягнень учнів 1 - 4 класів
21:52
Характеристика рівнів навчальних досягнень учнів 1 - 4 класів

                    Характеристика рівнів навчальних досягнень

                                       учнів початкових класів

 Початковий рівень (13 бали) учень/учениця засвоїв/засвоїла знання у формі окремих фактів, елементарних уявлень, які може відтворити; володіє різними видами умінь на рівні копіювання зразка виконання способу дії; виконує самостійну роботу під безпосереднім керівництвом учителя, але допомогу не може сприйняти відразу, а потребує детального кількаразового її пояснення.

 

Середній рівень (46 балів) учень/учениця володіє знаннями у формі понять, відтворює їх зміст, ілюструє прикладами з підручника; відповідь будує у засвоєній послідовності; володіє вміннями на рівні виконання способів діяльності за зразком у подібній ситуації; самостійну роботу виконує зі значною допомогою.

 

Достатній рівень (79 балів) учень/учениця володіє поняттями, відтворює їх зміст, ілюструє не тільки відомими, а й новими прикладами, встановлює відомі внутрішньопонятійні зв’язки; вміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками, які охоплюються засвоєними поняттями; під час відповіді може відтворити засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв’язків; володіє вміннями на рівні застосування способу діяльності за аналогією; самостійні роботи виконує з незначною допомогою вчителя; володіє вміннями виконувати окремі етапи розв’язання проблеми і застосовує їх у співробітництві з учителем.

 

Високий рівень (1012 балів) учень/учениця володіє системою понять в межах, визначених навчальними програмами, встановлює як внутрішньопонятійні, так і міжпонятійні зв’язки; вміє розпізнавати об’єкти за різними ознаками, відповідь аргументує новими прикладами; вміє застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях; самостійні роботи виконує без допомоги вчителя; виконує творчі завдання.

 

Категорія: Сторiнка для батькiв | Переглядів: 2643 | Додав: olena_mykolaivna | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Первомайська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
    Цей день в історії